1 månad tills jul + tips på bra blogg

Haha randombild från när det va snöö..
Såg nyss att det bara är en månad kvar tills jul! Tänk vad tiden går snabbt.. Tycker det va nyss jag började skolan osv och det var ju i slutet av sommaren.. Hm, Håller just nu på att plugga lite till engelskaprovet sen måste jag plugga matte också.. Blä, orkar verkligen inte! Sen har jag redovisning på historian imorgon också, Börjar skolan klockan 7:15 helt sinnes.. Vem fan kan redovisa så tidigt på morgonen? Kommer va som en zombie..

Tänkte också passa på att länka min kära vän Denise's blogg som jag såg hade länkat mig, Hon uppdaterar flitigt och är snygg också.. grr, det gillar vi! Så kolla in den hääär :) ---> www.deniseholmsten.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

aaawww du är så söt! <333

2011-11-24 @ 21:25:29
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0