Språkresa till Malta i sommar då!

Äntligen bokat och klart! Jag åker på språkresa till Malta i 3 veckor till ett hotell som heter Ramla Bay Resort. Är grymt taggad och längtar redan, Det blir garanterat ett minne för livet! Åker med bolaget STS och där ingår det en shoppingtur till staden Sliema, Fester på kvällarna med skumparty ibland! Vollybolltuneringar, Strandutflyckter, biokvällar, tillgång till hotellets privata strand, stort poolområde osv.. Men ska såklart gå i skola också på förmiddagarna! Kommer börja skolan kl 9 och det blir ca. 2-3 timmar per dag och ha en lärare som bara kan engelska, uh.. Hoppas jag kan hänga med, Sen blir eftermiddagarna fria till att göra i princip vad man vill! Jag kommer också bo med 1-3 andra tjejer, as nice! Fast jag har valt ''International'' vilket betyder att det inte bara kommer vara svenskar på resan, Så jag vet inte om jag kommer bo med några svenskar! Fast det gör nog inget. Är ni också sugna på att åka på språkresa så kan ni ju gå in på www.sts.se och beställa en katalog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0