You are the only reason i breath

 

Håller på att kolla runt lite på gina tricot's hemsida, sjukt snygga kläder dom börjat göra för en gångs skull! Ska åka och shoppa nytt så fort jag får mitt studiebidrag.. Blir väll att leva på det i ett halvår ungefär eftersom jag fått offra min julklapp och födelsedagspresent för att få åka till malta.. fast det är nog värt det! Jag menar.. 1000 per månad är ju inte så jätte dåligt! Duger för mig i alla fall.. Varit i skolan idag som vanligt! Rätt skön dag, slutade halv 12, as usual sen åkte jag och kollade lite i affärerna och fick med mig en svart bh utan axelband från h&m hihi, Borde egentligen plugga lite engelska nu men orkar verkligen inteeeee..


Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

Åh Gina har alltid något snyggt, knappt så att man kommer ut därifrån utan att ha köpt med sig något ^^

2011-11-24 @ 08:42:35
URL: http://linneamatros.se
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fin bild :D

/ http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0